ONZE GESCHIEDENIS

Dankzij de hulp van het Notariskantoor Peter Prummel te Emmeloord zijn wij sinds 16 februari 2017 een officiële stichting & sinds 16 februari 2017 ANBI gecertificeerd.

Voor deze tijd hielpen wij ook al personen met een kleine budget waar kon. Wij hielpen ze o.a. met voedsel, kleding en meubels. Vanaf de tijd dat wij officieel een stichting zijn geworden hebben wij dit voortgezet en uitgebreid door hulp van andere stichtingen/instanties.

Wij hebben geen beloning en/of betalingsbeleid. Alle werkzaamheden zijn voor 100% op vrijwillige basis.

KvK nummer: 68107862      RSIN: 857304975

"Als je honderd mensen niet kunt helpen, help er dan eentje"             - Moeder Teresa

MAAK KENNIS MET HET TEAM

Het bestuur van Stichting Samen Gaan We Het Doen bestaat uit de volgende personen